1. Zakupy i płatności

Q: Jak mogę złożyć zamówienie?
A: Wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie przejdź do kasy. Podaj dane dostawy i wybierz metodę płatności. Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

Q: Jakie metody płatności akceptujecie?
A: Akceptujemy płatności kartą kredytową/debetową, BLIK, oraz płatność przy odbiorze (jeśli dostępna) i przelew tradycyjny (proforma)

Q: Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
A: Możesz zmienić lub anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej przez e-mail lub chat.


2. Dostawa

Q: Jakie są koszty dostawy?
A: Koszty dostawy zależą od wybranej metody i miejsca dostawy. Oferujemy darmową dostawę dla zamówień powyżej 500 zł.

Q: Jak długo trwa dostawa?
A: Standardowy czas dostawy to 1-2 dni roboczych w Polsce. W przypadku zamówień zagranicznych czas dostawy może się wydłużyć. 99% towarów wysyłamy w 24h od momentu złożenia zamówienia

Q: Czy mogę śledzić moje zamówienie?
A: Tak, po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki.


3. Zwroty i reklamacje

Q: Jak mogę zwrócić produkt?
A: Masz 14 dni na zwrot produktu. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie i wyślij produkt na podany adres.

Q: Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie pasuje?
A: Tak, możesz zwrócić produkt, jeśli nie pasuje pod względem rozmiaru, koloru lub stylu. Upewnij się, że produkt jest nieużywany i ma oryginalne metki.

Q: Jak długo trwa proces zwrotu pieniędzy?
A: Zwrot środków następuje w ciągu 7-14 dni od otrzymania zwróconego produktu.


4. Rozmiary i dopasowanie

Q: Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
A: W opisie każdego produktu znajdziesz tabelę rozmiarów. Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci wybrać odpowiedni rozmiar.

Q: Czy oferujecie wymianę na inny rozmiar?
A: Prosimy o zwrot nietrafionego rozmiaru i ewentualny ponowny zakup.


5. Produkty i materiały

Q: Z jakich materiałów są wykonane produkty?
A: Informacje o materiałach znajdziesz w opisie każdego produktu. Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do nas.

Q: Czy produkty są ekologiczne?
A: Staramy się oferować produkty przyjazne dla środowiska. W opisie produktu znajdziesz ewentualne informacje o certyfikatach ekologicznych.


6. Obsługa klienta

Q: Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
A: Możesz skontaktować się z nami przez e-mail pod adresem shop@net-bear.pl , przez chat na stronie lub telefonicznie pod numerem 607151390.

Q: Jakie są godziny pracy obsługi klienta?
A: Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.


7. Promocje i rabaty

Q: Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów?
A: Tak, zachęcamy do kontaktu

Q: Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
A: Kod rabatowy możesz wprowadzić na etapie podsumowania zamówienia w polu „Kod rabatowy”.


8. Prywatność i bezpieczeństwo

Q: Czy moje dane są bezpieczne?
A: Tak, dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Wszystkie transakcje są szyfrowane, a Twoje dane są przechowywane zgodnie z RODO.

Q: Czy mogę zrezygnować z newslettera?
A: Tak, w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając link „Wypisz się” w stopce e-maila.


9. Międzynarodowe zamówienia

Q: Czy wysyłacie produkty za granicę?
A: Tak, wysyłamy produkty do większości krajów. Koszty i czas dostawy zależą od lokalizacji.

Q: Czy muszę płacić cło za zamówienia międzynarodowe?
A: Koszty cła i podatków zależą od przepisów w kraju docelowym. Klient jest odpowiedzialny za te opłaty.


10. Inne pytania

Q: Czy mogę zamówić produkt, który jest obecnie niedostępny?
A: Jeśli produkt jest tymczasowo niedostępny, możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownym pojawieniu się w magazynie.

Q: Czy mogę zwrócić towar zakupiony na firmę?

A: Tak - nie robimy z tym problemu - masz na to normalnie 14 dni tak jak konsument.